Top latest Five بیماری زونا مرگ Urban news

Wiki Article

تور روسیه با پایین ترین قیمت رو از دست نده«پرداخت اقساطی»

زونا معمولاً به صورت نواری از تاول در یک طرف بدن و معمولاً روی تنه، گردن یا صورت ظاهر می‌شود.

بزرگسالانی که هرگز آبله مرغان نداشته‌اند نیز باید این واکسن را دریافت کنند.

او گفت: «این سخت است. ما جنگ را به پایان خواهیم رساند. ما هر کاری که بتوانیم برای کشتن تروریست‌های حماس و به حداقل رساندن خسارات جانبی تا جایی که بتوانیم انجام خواهیم داد.»

بعد از گذشت چند سال، این ویروس مجدداً فعال می‌شود و در امتداد عصب‌های حسی به سمت پوست مهاجرت می‌کند و در آنجا بیماری زونا را به وجود می‌آورد.

غذا‌های سبز مانند: بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج، کلم برگ، و سایر سبزیجات دارای برگ سبز

مادرش گفت: «دخترم نمی‌تواند حرکت کند. او کم خون است، همیشه در خواب است و هیچ چیز مغذی برای خوردن وجود ندارد.»

زونا نوعی عفونت ویروسی است که باعث ایجاد زخم‌های دردناک می‌شود. زونا می‌تواند هر نقطه‌ای از بدن را درگیر کند. به‌طور معمول، شبیه نواری تاول است که در سمت چپ یا راست تن پیچیده می‌شود.

● بثورات زونا روی پوست سر می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در هنگام شانه زدن موهایتان شود. بدون درمان، زونا روی پوست سر می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های طاسی دائمی شود.

هر شخصی که قبلاً سابقه ابتلاء بیماری زونا در خواب به بیماری آبله مرغان را داشته است، ممکن است بعداً به زونا مبتلا شود. اگرچه بیماری زونا می‌تواند در دوران کودکی هم اتفاق بیفتد، اما غالباً در بزرگسالان و به ویژه در افراد سالخورده، بیشتر شایع است.

* سایر روش‌های‌ كاهش‌ درد نیز مطرح‌ هستند، اما تأثیر هیچ ‌‌كدام‌ به‌ طور قطعی‌ اثبات‌ نشده‌ است‌.

فلسطینی‌ها برای گرفتن سهمی از کمک‌های هوایی گرفتاری‌های بسیاری دارند، برخی در دریا شنا می‌کنند تا به بسته‌های در دریا افتاده‌ برسند، اما غرق می‌شوند.

بلاگری؟طوری که میخوای دیده نشدی؟کلیک کن پیجتو میلیونی کن

فشار بر اسرائیل افزایش یافته است تا به مسئولیت‌های قانونی خود برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی عمل کند و اجازه دهد تا کمک‌های بشردوستانه به اندازه کافی به افراد نیازمند برسد.

Report this wiki page